وبلاگ

نحوه بستن کارتن نو

در هنگام استفاده از کارتن نو به نکات زیر توجه بفرمایید :

1- یکی از مشکلاتی که مصرف کننده ها دارند این است که کارتن نو و با کیفیت سفارش داده اند اما در زمان استفاده آن و در لحظه باز کردن کارتن برای قرار دادن کالا در آن در کارتن دچار پارگی می شود .
علت این مساله مقاومت فلوت کارتن است .
برای جلوگیری از این اتفاق ابتدا در های کارتن را به داخل خم نمایید و بعد به بیرون خم کنید. در این حالت مقاومت اولیه فلوت ها از روی خطی که از داخل بر روی آن ایجاد شده از بین می رود و فلوت ها از جای پیش بینی شده خم می شود .

2- بستن نا مناسب در ها علت دیگر پاره شدن آنها است .
برخی از مصرف کنندگان در کارتن ها را به صورت ضربدری بر روی هم می آورند تا کارتن را با هزینه کمتری ارسال نمایند . اما این کار در عمل موجب پارگی در ها در زمان بسته بندی و در زمان ارسال می گردد . همچنین این کار موجب نا ترازی کف کارتن ها می شود و امکان روی هم قرار دادن آنها را با اشکال مواجه می نماید .
بهترین روش برای بستن کارتن ها استفاده از چسب پهن یا آب چسب است . برای این کار ابتدا در های کوچک تر را به داخل خم نمایید و در های بزرگ تر را روی آنها خم کنید و سپس با چسب پهن یا آب چسب از قسمت کناره کوچک تر کارتن چسب زدن را شروع نمایید و از روی شیار موجود بین در های بزرگتر عبور دهید و تا کناره کوچک تر دیگر ادامه دهید.

3- به جهت چسبندگی بهتر چسب بروی کارتن گرد و خاک احتمالی بر روی آن را با دستمال نیمه مر طوب بر طرف نمایید .

4-  جهت جلوگیری از اتلاف زمان و چسب همچنین سهولت در بسته بندی صحیح از چسب کش استفاده بفرمایید .

5- در صورتی که از چسب کش استاندارد استفاده نمی کنید حتما بعد از چسباندن چسب روی کارتن بر روی آن دست بکشید تا هوای زیر چسب خارج گردد.

6- به جهت کیفیت های متفاوت در چسب های پهن ممکن است برخی از آنها بعد از چسباندن از روی کارتن بلند شود . جهت جلوگیری از این اتفاق چسب را انقدر ادامه دهید تا به نقطه ابتدای چسبانده شده روی کارتن برسید .( انتهای چسب را روی ابتدای آن بچسبانید)

7- برای کارتن های بزرگ هرگز از نخ بسته بندی استفاده نفرمایید . نخ به علت سطح مقطع کم در زمان کشیدن نیروی مضاعفی ایجاد می کند و کارتن را می برد . بهترین وسیله برای بستن کارتن های بزرگ تسمه است .

با آرزوی مفید بودن مطالب
فروشگاه قاصدک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *